Primele Rezultate De Economie La Carburant Folosind Sistemele Magrav Auto

3
93 views

Primele Rezultate Din România De Economie De Carburant La Mașină Folosind Sistemele Magrav Auto

În acest articol voi prezenta primele rezultate de economie la sistemele magrav auto, afirmate şi concluzionate public de către o persoană care şi-a cumpărat sistemul magrav auto de la fundaţia Keshe din Italia.

În această direcţie, deschidem un nou topic pe blog destinat sistemelor magrav auto, un domeniu pe care am ţinut să-l dezvolt la timpul potrivit.

Rezultate de economie la carburant folosind sistemele magrav de maşină au mai fost prezentate, urmează să le prezentăm/grupăm pe blog în viitorul apropiat.

De asemenea, pentru cei care doresc să-şi construiască singuri sistemele magrav de maşină, va urma în articolele următoare şi-o serie de informaţii de construcţie a sistemelor magrav auto, astfel încât oricine doreşte să testeze sistemele magrav de maşină să ştie de unde şi cu ce să înceapă.

Şi nu în ultimul rând, pentru cine doreşte bobine magrav nanoinvelite pentru sistemele magrav auto, avem kitul bobine magrav auto finalizat, detalii aici.

În continuare am să prezint mărturia unui coleg din grupul de cercetare Keshe România, care şi-a achiziţionat un sistem magrav de maşină direct de la fundaţia Keshe din Italia.


”Legat de Magravul de maşină original pe care l-am achiziţionat. Cred că s-a nanocotat complet, deşi în ceea ce priveşte efectele este posibil să nu se fi terminat.

Pe scurt: Consum în această perioadă, pe ger, 3/4 trafic urban şi doar 1/4 în afară la 480 km am consumat exact 36 l de benzină. Adică 7,5l/100km. Consumul meu în perioada asta în aceleaşi condiţii de trafic (inclusiv în noiembrie) a sărit întotdeauna de 10,5 l/100km până la uneori 11,5l/100km maxim. Considerând varianta cea mai pesimistă de 10,5l/100 km consum, tot înseamnă o economie de 28,57%. varianta optimistă ar fi pentru consumul vechi de 11,5l/100km de 34,78%, deci dacă aş face o medie ar fi o economie de 31,81%.

Să vedem cum evoluează în continuare, iar prin martie o voi cântări. Sincer, nu mă aşteptăm la o economie aşa de mare şi atât de repede. Maşina este un VW Polo Attractive din august 2005 (am achiziţionat-o nouă) momentan cu 106.000 km la bord, are închidere centralizată dar electronică nu este dintre cele mai moderne, am înţeles că la modelele noi cu electronică sofisticată se blochează şi nu mai funcţionează partea electrică, dacă ştie cineva mai multe poate să confirme. Oricum, concluzia, măsurare precisă: minimum 28,57% economie.

Am circulat zilnic (mai puţin o zi, într-o duminică) cu maşină timp de trei săptămaâni fără să fac plinul din nou. Nu mi s-a întâmplat asta niciodată iarna!”

Ţi-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter şi vei primi informaţii despre cum să-ţi construieşti penuri de sănătate și comprese plasmatice pentru problemele de sănătate, mărturii, experimente, detalii construcție unități energie şi multe alte noutăţi despre tehnologiile Magrav.

Felicitări! Te-ai abonat cu succes!

DISTRIBUIȚI

3 COMENTARII

  1. Foarte bine, multumim pentru postare dar as vrea sa ne prezinti daca vrei si dace se poate, detalii.
    De exemplu cum l-ai cuplat la masina, unde l-ai legat, merge si la diesel si la benzina, mai trebuie facute reglaje la masina.
    Spuneau ca la cele cu electronica sofisticata se blocheaza partea electrica, ce sa intelegem se strica , nu mai putem merge cu masina, etc?
    Cat ai dat pe sistemul Magrav pe carte l-ai montat pe masina?

LĂSAȚI UN MESAJ