Experienta Lui Jackie Cu Magravul Auto Și Explicațiile Dlui. Keshe

0
164

Spuneam în articolul dedicat sistemelor magrav auto, că în viitoarele articole ce vor urma voi aborda şi acest domeniu, al sistemelor magrav pentru autoturisme, unde voi prezenta informtii şi rezultate spectaculoase vizavi de aplicarea tehnologiei plasmatice în domeniul auto.

Ţin să te avertizez că informaţiile prezentate în acest articol, sunt destul de sensibile şi pot şoca emoţional întro oarecare măsură. Îţi recomand să abordezi subiectul cu mintea deschisă.

În acest articol voi prezenta experienţa unui cercetător francez, Jackie, care este practic, prima persoană care a obţinut cele mai solide rezultate utilizând tehnologia magrav pe maşina lui și pe care, le-a expus în direct la una din conferințele dlui Keshe.

De asemenea, în acest articol voi prezenta și câteva detalii şi informaţii necesare construirii şi conectării unui sistem magrav auto.

Jackie îi mărturiseşte dlui. Keshe că maşina sa după ce-a intrat în contact cu tehnologia plasmatică, este diferită. El se referă la condus, stabilitate, viraje, interacţiune om-maşină. Practic, maşina a devenit o structură plasmatică, un habitat plasmatic care interacţionează cu emoţiile şi stările sufleteşti ale omului și unde, există chiar posibilitatea să te vindeci, echilibrezi, linişteşti dacă eşti stresat etc.

El ne spune că atunci când conduce maşina, simte energia maşinii iar condusul se desfășoară ca şi cum n-ai întâmpina nicio rezistenţă, ca şi cum ai fi atras (se referă la demaraj). De asemenea, el mărturiseşte că şi consumul maşinii sa redus cu aprox 15% în cele 2 săptămâni de când utilizează tehnologia plasmatică.

Sistemul magrav folosit de Jackie, este cel prezentat de fundaţia Keshe şi tradus în limba română de colegii noştrii cercetători, vezi imagina de mai jos:

El a folosit un sistem magrav auto cu 3 etaje pe care l-a conectat la priza maşinii în portbagaj, conexiunile fiind realizate astfel: firul de masă este conectat la caroserie în spate iar cel de (+) merge la borna bateriei (+). Gansurile folosite sunt un amestec din cele 3 tipuri de gansuri (CH3+CuO2+CO2), fiind acoperite toate cele 3 seturi de bobine inclusiv sferele centrale cu acest amestec de gansuri.

Pentru o interacţiune a plasmelor, Jackie a pus gans de CO2 şi în rezervor (15 ml), şi şi-a construit nişte bobine mici pe care le-a îmbibat cu diferite gansuri şi pe care le-a pus în priza din faţă a maşinii. Motivul, spune el, ar fi pentru a observa diferite tipuri de interacţiuni între plasme și/sau emoții.

El mai spune că zgomotul motorului parcă ar fi al unei maşini noi… De asemenea, când spală maşina cu apă, după ce apa sa evaporat, mizeria şi praful parcă ar fi respinse de maşină, maşina nu se mai murdăreşte aşa de repede, praful nu se mai pune pe maşină.

Jackie ne mărturiseşte că maşina interacţionează cu stările sale emoţionale. Ea răspunde la comenzile pe care i le dăm în funcţie de stările emoţionale… Dacă se întâmplă să fii mai agitat sau grăbit, maşina, mărturisea el, parcă răspunde şi demarează mult mai rapid şi mai prompt, fiind mult mai constantă în acceleraţie. Deci, fără pam pam pam cum explică Jackie în filmuleț. 🙂

Explicaţiile dlui Keshe din al 2-lea videoclip vin să facă lumină şi să aducă o nouă dimenisune a înţelegerii fenomenelor experimentate de Jackie.

Dl. Keshe îi explică că datorită faptului că caroseria maşinii sa nanoacoperit – a devenit un sistem plasmatic – conducerea maşinii este mult mai uşoară de parcă ar pluti; asta deoarece ea a devenit parţial independentă de inerţia terestră. Maşina datorită structurii magrav rezultată în urma procesului de nanoacoperire, are acum proprile sale câmpuri magrav (magnetic-gravitational).

Dl. Keshe ne mai explică că datorită plasmei care se formează în timp, toate elementele maşinii vor fi nanoînvelite: motorul, rulmenţii, pistoanele, caroseria. Rugina devine imposibilă iar zgârieturile uşoare se vor repara și ele în timp…

Reducerea de combustibil apare datorită faptului că maşina fiind nanoînvelită – proces prin care maşina capătă în timp propriile sale câmpuri magrav care o face independentă faţă de ineriția şi gravitaţia terestră, maşina scăzând în greutate – frecarea cu solul este redusă, de aici economia de combustibil şi lejeritatea condusului.

Deşi, sistemele magrav actuale care sunt prezentate de către fundația Keshe, nu sunt corespunzătoare pentru a face maşinile să zboare, principiile spune dl. Keshe, sunt aceleaşi! Bun venit în era maşinilor gravitaţionale!

Când suntem în maşină este la fel ca şi când am fi întro platformă spaţială, deoarece pasagerii sunt acum parte a structurii sistemului. Şi aici ajungem la o altă dimensiune a tehnologiei plasmatice… cu cât utilizăm mai mult maşina/cu cât suntem mai mult timp în acel mediu durerile, supărările, depresiile, infecţiile, problemele de sănătate sau emoționale în timp vor dispărea. Şi în funcţie de gansurile pe care le avem în maşină, de interacţiunile plasmatice ale acestora, devenim parte a atmosferei (aceeaşi structură plasmatică în a cărei stare de manifestare suntem şi noi – corpurile noastre sunt plasme) maşinii pe care o conducem.

Pentru cine dorește să-și construiască singur un sistem magrav pentru mașină, mai jos am pus câteva documente lansate oficial de către fundația Keshe, special pentru construcția și conectarea corectă a sistemelor magrav auto.

Download “Sursa-De-Putere-Magrav-10-31-15-v2-ro.pdf” Sursa-de-Putere-Magrav-10-31-15-v2-ro.pdf – Downloaded 116 times – 8 MB

Download “Magrav Power-Manual-10-31-15-v2-ro.pdf” MP-Manual-10-31-15-v2-ro.pdf – Downloaded 92 times – 4 MB

Pentru cine dorește sisteme magrav auto gata făcute, sau bobine magrav, avem kitul complet pentru sistemul magrav auto aici:


  • Sistemele magrav pot fi montate pe orice tipuri de mașini mai vechi sau mai noi, motorizări diesel sau benzină.
  • Pentru maşinile electrice, dl. Keshe ne sugerează să montăm sistemele magrav după invertorul AC-DC, deoarece plasma este mai aproape de curentul continuu decât de curentul alternativ, iar la unele modele electrice, invertorul blochează plasma să pătrundă în sistemele maşinii.
  • Dl. Keshe ne atrage atenţia să nu folosim tehnologia plasmatică pe maşinile care au instalaţie de GPL! Datorită proprietăţilor condiţionării nano, la nivel atomic pot apărea mici descărcări electrice insesizabile ochiului uman, existând astfel pentru buteliile cu gaz riscul de explozie! Această informație a fost prezentată de dl. Keshe în altă conferință pe această temă, voi reveni cu clarificări în articolele viitoare!
  • Atenţie, sistemele magrav auto nu sunt economizoare de carburant! Economia de carburant apare ca şi-o consecinţă a nanoînvelirii maşinii cu toate ansamblurile dinamice ale acesteia.
  • Montarea sistemelor magrav la maşină nu necesită modificări majore care să necesite omologări sau alte avize.
  • Montarea sistemelor magrav în maşină nu afectează sistemele de siguranţă, frânare sau de iluminare.
  • Sugerez ca înainte de montarea unităţilor magrav, să se înceapă cu etapa de studiu şi doar în cunoştinţă de cauză să se facă montajul sau în caz contrar, instalarea sau construcția să se facă de persoane cu experiență și cunoştinţe minime din domeniul tehnologiei plasmatice și de electrotehnică.
  • Magrav.ro nu va fi responsabil pentru eventualele situaţii neplăcute, avarii sau probleme ce pot apărea în urma nerespectării acestor avertismente!
  • Tehnologia plasmatică este o tehnologie încă în stadiul de cercetare/dezvoltare. Sunt foarte multe de dezvoltat și înbunătățit, te rog să ai răbdare și să n-ai pretenția ca lucrurile să meargă întodeauna strună din prima!

Ţi-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter şi vei primi informaţii despre cum să-ţi construieşti penuri de sănătate și comprese plasmatice pentru problemele de sănătate, mărturii, experimente, detalii construcție unități energie şi multe alte noutăţi despre tehnologiile Magrav.

Felicitări! Te-ai abonat cu succes!

DISTRIBUIȚI

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ